Veelgestelde vragen
Hoe gebruik ik mijn aanmeldingslink voor vroege VIP-toegang?
Zodra je je VIP-e-mail hebt ontvangen, klik je op de link van het board dat je wilt kopen. Zodra je op de website bent, voeg je het gewenste board toe aan je winkelwagen. Er verschijnt dan een pop-upvenster met de vraag welk cadeau je wilt toevoegen. *Let op: deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere BF-deals.
Waar is mijn gratis cadeau?
Als je een gratis cadeau hebt, worden deze op een later tijdstip apart verzonden. Ze worden op verschillende momenten verzonden en er zullen afzonderlijke trackingnummers worden verstrekt voor elk pakket dat naar je wordt verzonden. Eventuele gratis cadeaus in de bestelling worden na je hoofdartikel geleverd, dus maak je geen zorgen als dit langer duurt om je te bereiken, het is onderweg!
Mijn Kayak Conversiekit is nog niet aangekomen?
Onze Kayak Conversiekits en Elektrische Pompen worden verzonden vanaf 18 november 2025. Dus maak je geen zorgen, deze zullen voor Kerstmis aankomen!
Mijn Kayak Conversion Kit is niet compatibel met mijn board?
Ons
Mijn artikel is in Pre-Order, wanneer komt het aan?
Raadpleeg de productpagina van het artikel om deze informatie te vinden. Het wordt weergegeven onder de knop 'pre order' of 'in winkelwagen'.
Kan ik een bestaande kortingscode gebruiken tijdens Black Friday ?
Er kan slechts één kortingscode per bestelling worden gebruikt. Omdat kortingscodes niet in combinatie met andere aanbiedingen kunnen worden gebruikt, is het niet mogelijk om ze op de huidige bestelling toe te passen.
Zullen de deals op verschillende momenten tijdens de looptijd beter zijn? Black Friday ?
Wij begrijpen dat het moeilijk is om te weten of u moet wachten om de beste deal te krijgen voor de goederen die u wilt kopen, en daarom is dit
Wat zijn de levertijden tijdens Black Friday ?
We streven er doorgaans naar om binnen 3 werkdagen te verzenden. Deze levertijd kan echter iets langer zijn tijdens de actieperiode vanwege het toegenomen aantal bestellingen. Vanaf de verzending tot aan uw deur kan de levering in de meeste gevallen een paar werkdagen duren. Daarom verwachten we dat de meeste bestellingen binnen 1-2 weken na bestelling worden geleverd. Als uw bestelling een gratis cadeau bevat, wordt dit apart geleverd en duurt het ongeveer een maand na de orderbevestiging.
Is mijn bestelling als aparte pakketten verzonden?
Als je een gratis cadeau of meer dan één product in je bestelling hebt, worden deze later apart verzonden. Ze worden op verschillende tijdstippen verzonden en elk pakket dat naar je wordt verzonden, krijgt een eigen trackingnummer. Eventuele gratis cadeaus in de bestelling worden na je hoofdartikel geleverd, dus maak je geen zorgen als het langer duurt voordat je het ontvangt; het is onderweg!
Mijn aankoop is een cadeau, kan ik na Kerstmis retourneren?
Vanaf 1 november hanteren we een verlengde retourperiode voor de kerstperiode. Dit betekent dat u alle aankopen uit deze periode tot en met 31 januari kunt retourneren. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag terug, mits de artikelen ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten.
Algemene vragen
Hoe meld ik product- of gerelateerde problemen?
Als klant heeft u na levering 30 dagen de tijd om contact met ons op te nemen over product- of servicegerelateerde problemen. Houd er rekening mee dat we retouren na deze periode mogelijk niet meer kunnen verwerken. Dit geldt niet voor fabricagefouten, die vallen onder onze garantie van vijf jaar op onze SUP's en één jaar garantie op onze accessoires.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel gelukt?
Een bevestigingsmail wordt binnen ongeveer 15 minuten na het plaatsen van de bestelling op de website verzonden. Als u geen e-mail ontvangt, neem dan contact op met ons supportteam. Zij kunnen de status van de bestelling bevestigen.
Wat moet ik doen als ik van gedachten verander over mijn aankoop?
Als u besluit uw bestelling te annuleren voordat deze is verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact op met ons supportteam. Omdat we ernaar streven bestellingen snel te verzenden, kan het echter voorkomen dat u de verzending niet op tijd kunt annuleren.
Als uw bestelling al is verzonden, kunt u de levering weigeren en ons supportteam hiervan op de hoogte stellen, of het artikel op eigen kosten retourneren. Alle ongewenste artikelen moeten binnen 30 dagen na levering worden geretourneerd.
Om een retourzending te initiëren, kunt u een retouraanvraag indienen via ons Retourportaal.
Ik heb niet via uw website gekocht, maar ik heb een probleem met mijn bestelling
Als je via een erkende verkoper zoals Amazon hebt besteld en een garantievraag hebt, kan ons supportteam je hiermee helpen. Heb je hulp nodig met een leverings- of betalingsvraag? Dan raden we je aan je verzoek rechtstreeks in te dienen via de website waar je de bestelling hebt geplaatst.
Wat moet ik doen als ik een zakelijke klant ben die wil kopen?
Bent u een zakelijke klant en wilt u onze paddleboards kopen? Wij helpen u graag! Neem contact op met ons handelsteam via trade@bluefintrading.co.uk, en ze helpen je bij het vinden van het beste pakket en de beste prijs voor je bestelling. Ze zorgen er ook voor dat btw en andere zakelijke vereisten correct worden afgehandeld.
Laat ons weten hoe wij uw bedrijf kunnen ondersteunen!
Verzending
Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland.
Leveringsvoorwaarden
Onze koeriersdienst kan geen bestellingen afleveren met een afleveradres bij een pakstation of postbus. Voor onze zwaardere artikelen die meer dan 30 kg wegen, bieden we echter een gratis Room of Choice bezorgservice aan. Onze bezorgpartner neemt contact met u op om een geschikte bezorgdatum af te stemmen. Houd rekening met twee extra werkdagen voor de verzending van deze producten.
Hoe krijg ik toegang tot mijn trackinginformatie?
Zodra het verzonden is, ontvang je de trackinginformatie via e-mail. Dit wordt verzonden naar het e-mailadres dat is gebruikt om de bestelling te plaatsen, houd je ongewenste/spammap in de gaten.
Is mijn bestelling als aparte pakketten verzonden?
Als je een gratis cadeau of meer dan één product in de bestelling hebt, worden deze apart verzonden. Ze worden op verschillende tijdstippen verzonden en er zullen individuele trackingnummers worden verstrekt voor elk pakket dat naar je wordt verzonden. Eventuele gratis cadeaus worden na je hoofdartikel geleverd, dus maak je geen zorgen als dit iets langer duurt om je te bereiken, het is onderweg!
Hoe wijzig ik mijn adres? Ik heb het verkeerd ingevoerd.
Als je het afleveradres wilt wijzigen dat bij de bestelling is bevestigd, kun je ons ondersteuningsteam e-mailen met het nieuwe adres. Als de bestelling al in verwerking is, kan het verzoek om het pakket om te leiden naar de koerier worden gestuurd. Helaas kunnen we niet garanderen dat dit door de koerier zal worden uitgevoerd, maar we zullen ons best doen om het op de beoogde bestemming te laten aankomen.
Mijn item is in Pre-Order, wanneer zal het aankomen?
Raadpleeg de productpagina van de artikelen om deze informatie te vinden. Het wordt weergegeven onder de knop 'pre order' of 'in winkelwagen'.
Ik heb mijn e-mailbevestiging niet ontvangen, is mijn bestelling doorgekomen?
Een bevestigingsmail zou binnen ongeveer 15 minuten na het plaatsen van de bestelling op de website moeten worden verzonden. Als er geen e-mail wordt ontvangen, neem dan contact op met ons Support Team en zij kunnen de status van de bestelling bevestigen.
Retouren & Terugbetalingen
Mijn aankoop is een cadeau, kan ik het na Kerstmis retourneren?
Vanaf 1 november bieden we een verlengde retourperiode voor Kerstmis aan, wat betekent dat alle aankopen vanaf dat moment tot 31 januari kunnen worden geretourneerd voor een volledige terugbetaling, mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zijn.
Wat is jullie retourproces?
U kunt ongewenste en ongebruikte goederen binnen 30 dagen na ontvangstdatum aan ons retourneren. De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant, maar u moet eerst een retouraanvraag indienen om de retourzending te autoriseren. Eventuele gratis cadeaus bij de bestelling moeten ook worden geretourneerd om volledige terugbetaling te ontvangen. Bezoek onze website voor meer informatie. retourpagina voor meer informatie.
Hoewel we geen problemen met de goederen verwachten, kan ons supportteam u helpen bij eventuele problemen tijdens de garantieperiode. Mochten er zich toch problemen voordoen, dan kan ons supportteam u adviseren en helpen met het oplossen van eventuele problemen. Voor retourzendingen binnen de garantieperiode bieden we gratis retour aan gedurende de eerste 6 maanden vanaf de datum van ontvangst. Na deze periode zijn de retourkosten voor rekening van de klant. Bewaar de originele verpakking als u uw bestelling wilt retourneren, aangezien we geen vervangende verpakking leveren.
Mijn bestelling is beschadigd of defect
Hoewel we geen problemen met de goederen verwachten, kan ons supportteam u helpen als er zich problemen voordoen. Gebruik hiervoor onze 'Neem contact met ons op' pagina om contact op te nemen met het team.
Nog vragen?
Ons klantenserviceteam staat klaar om te helpen
