Voorwaarden
ACHTERGROND:
Deze verkoopvoorwaarden, samen met alle andere documenten waarnaar hierin wordt verwezen, beschrijven de voorwaarden waaronder goederen door ons aan consumenten worden verkocht via deze website,
GARANTIE Algemene Voorwaarden
De garantie van
De garantie blijft geldig bij de oorspronkelijke koper en kan niet worden overgedragen in het geval van een geschenk of verkoop van
Alle producten die onder garantie moeten worden geretourneerd aan
Hoewel onze garantie zeer inclusief is, hebben we enkele uitsluitingen. Dit zijn de volgende;
Algemene slijtage.
Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of verwaarlozing van het artikel.
Schade veroorzaakt door gebruik boven het maximale gebruikersgewicht.
Schade veroorzaakt door onvoldoende verpakking tijdens transport van het artikel.
Schade veroorzaakt door gebruik van oplosmiddelen en lijmen.
Schade veroorzaakt door iets anders dan defecten in materiaal of vakmanschap van de fabrikant.
Alle claims voor gevolgschade of incidentele schade.
Boards gekocht bij niet-geautoriseerde
Schade of defecten veroorzaakt door impact met materialen of voorwerpen (rotsen, steigers, andere planken, enz.).
Schade of defecten veroorzaakt door gebruik buiten het beoogde doel.
Schade of defecten veroorzaakt door hieldeuken, ook wel drukdeuken genoemd.
Schade of defecten veroorzaakt door onjuiste opslag bij temperaturen boven 90°F en onder 32°F.
Beschadiging of delaminatie veroorzaakt door oververhitting als gevolg van blootstelling aan direct zonlicht terwijl het niet in gebruik is.
Schade of defecten veroorzaakt door golfinslag en/of impact op de oceaan-/meerbodem.
Schade of defecten veroorzaakt door opslag van het board in gesloten, vochtige omstandigheden (bijvoorbeeld een natte boardbag).
Schade aan de vin of de vinkast veroorzaakt door een botsing.
Mocht er een wijziging of wijziging aan het product worden aangebracht die niet specifiek schriftelijk is goedgekeurd door
Alle gerepareerde of vervangen kaarten zijn gedekt voor de rest van de garantieperiode, te rekenen vanaf de oorspronkelijke datum van ontvangst.
Alle retourzendingen onder garantie moeten binnen 30 dagen na ontvangst van de retourautorisatie naar ons worden verzonden.
Garantie, retourzendingen en/of productvervanging zijn alleen van toepassing/inwisselbaar in de volgende landen; Verenigd Koninkrijk, Duitsland, het vasteland van Spanje, Frankrijk, Nederland, Italië, de VS en Australië.
Na ontvangst van een geretourneerd artikel onder garantie en nadat we onze routinecontroles hebben ondergaan, kunnen we uw zaak verder behandelen en uw artikel omruilen of terugbetalen zoals overeengekomen.
Tot 60 dagen: tijdens de eerste 60 dagen van de garantie kan een terugbetaling of een nieuwe vervanging worden aangeboden.
60 dagen tot 6 maanden: Tussen 60 dagen en 6 maanden na ontvangst van uw product kan een nieuw vervangend product worden aangeboden.
6 maanden: vanaf 6 maanden kan, indien van toepassing, een vergelijkbare, gereviseerde vervanging worden aangeboden.
In sommige gevallen kunnen, indien geschikt, vervangende onderdelen worden geregeld zonder dat retournering nodig is. Dit is de methode die
Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat een retourzending is verwerkt zodra wij uw zending hebben ontvangen.
Deze garantie is een aanvulling op en heeft geen invloed op uw wettelijke rechten onder de wet.
1. Definities en interpretatie
- In deze Verkoopvoorwaarden hebben de volgende uitdrukkingen, tenzij de context anders vereist, de volgende betekenis:
- “Contract” - betekent een contract voor de aankoop en verkoop van Goederen, zoals uitgelegd in Artikel 7;
- “Goederen” - betekent de goederen die door ons via onze site worden verkocht;
- [“Goodwill-garantie” - betekent de goodwill-garantie aangeboden door
Bluefin SUP's vanBluefin Trading Ltd - “Bestelling” - betekent uw bestelling voor Goederen
- “Orderbevestiging” - betekent onze aanvaarding en bevestiging van uw bestelling
- “Bestelnummer” - betekent het referentienummer voor uw bestelling
- “Wij/Ons/Onze” - betekent
Bluefin SUP's vanBluefin Trading Ltd
2. Informatie over ons
- https://bluefinsupboards.com/, is [eigendom van en] beheerd door
Bluefin SUP's vanBluefin Trading Ltd [, een naamloze vennootschap geregistreerd in Engeland onder 08635951, met als geregistreerd adres Keelham Farm, Wadsworth, Hebden Bridge, West Yorkshire, HX7 8TG en als hoofdhandelsadres ] Keelham Farm, Wadsworth, Hebden Bridge, West Yorkshire, HX7 8TG. [Ons BTW-nummer is 189 5890 34.]
3. Toegang tot en gebruik van onze site
- Toegang tot onze site is gratis.
- Het is uw verantwoordelijkheid om alle noodzakelijke regelingen te treffen om toegang te krijgen tot onze site.
- Toegang tot onze site wordt verleend "zoals deze is" en op basis van "zoals beschikbaar". We kunnen onze site (of een deel ervan) op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving wijzigen, opschorten of stopzetten. We zijn op geen enkele manier aansprakelijk jegens u als onze site (of een deel ervan) op enig moment niet beschikbaar is. tijd en voor elke periode.
- Het gebruik van onze site is onderworpen aan onze websitegebruiksvoorwaarden https://bluefinsupboards.com/. Zorg ervoor dat u ze zorgvuldig heeft gelezen en dat u ze begrijpt.
4. Goederen, prijzen en beschikbaarheid
- We doen alle redelijke inspanningen om ervoor te zorgen dat alle beschrijvingen en grafische weergaven van Goederen die bij ons beschikbaar zijn, overeenkomen met de daadwerkelijke goederen. Houd echter rekening met het volgende:
- In voorkomend geval wordt u mogelijk gevraagd de gewenste maat, het model, de kleur en het aantal van de goederen die u koopt te selecteren.
- We kunnen niet garanderen dat Goederen altijd beschikbaar zullen zijn. Voorraadindicaties worden niet altijd op onze site vermeld, maar dergelijke indicaties zijn mogelijk niet accuraat op het moment van bestelling. Wij zullen u altijd informeren als wij uw bestelling niet kunnen uitvoeren vanwege voorraadproblemen.
- Kleine wijzigingen kunnen van tijd tot tijd aan bepaalde Goederen worden aangebracht tussen het plaatsen van uw Bestelling en het verwerken van die Bestelling door ons en het verzenden van de Goederen, bijvoorbeeld om wijzigingen in relevante wetten en regelgevende vereisten weer te geven, of om bepaalde technische problemen aan te pakken of beveiligingsproblemen. Dergelijke wijzigingen zullen de belangrijkste kenmerken van de Goederen niet veranderen en zullen normaal gesproken geen invloed hebben op uw gebruik van die Goederen. Als er echter een wijziging wordt aangebracht die van invloed is op uw gebruik van de Goederen, zal er passende informatie aan u worden verstrekt.
- We doen alle redelijke inspanningen om ervoor te zorgen dat alle prijzen die op onze site worden weergegeven correct zijn op het moment dat we online gaan. Wij behouden ons het recht voor om op elk moment en indien nodig prijzen te wijzigen en speciale aanbiedingen/coupons toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen. Prijswijzigingen hebben geen invloed op bestellingen die u al heeft geplaatst (let echter op subclausule 4.8 met betrekking tot BTW).
- Alle prijzen worden door ons gecontroleerd voordat wij uw bestelling accepteren. In het onwaarschijnlijke geval dat we onjuiste prijsinformatie hebben weergegeven, nemen we schriftelijk contact met u op om u op de hoogte te stellen van de fout. Als de juiste prijs lager is dan de prijs die werd weergegeven toen u uw bestelling plaatste, brengen we u eenvoudigweg de lagere prijs in rekening. bedrag en ga door met het verwerken van uw Bestelling. Als de juiste prijs hoger is, geven wij u de mogelijkheid om de Goederen tegen de juiste prijs te kopen of om uw Bestelling (of het betreffende deel ervan) te annuleren. Wij zullen ga in dit geval niet verder met het verwerken van uw Bestelling totdat u reageert. Als Wij binnen 14 dagen geen reactie van u ontvangen, beschouwen Wij uw Bestelling als geannuleerd en stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte.
- In het geval dat de prijs van de goederen die u hebt besteld verandert tussen het plaatsen van uw bestelling en het verwerken van die bestelling door ons en het ontvangen van de betaling, wordt de prijs in rekening gebracht die op onze site wordt weergegeven op het moment dat u uw bestelling plaatst.
- Prijzen kunnen het hele jaar door fluctueren, waarbij de verkoop gedurende de verschillende seizoenen plaatsvindt. Als blijkt dat de prijs lager is dan de prijs die u binnen 14 dagen na uw aankoop heeft betaald, geven wij u een winkeltegoed. Dit is het verschil met de prijs die u heeft betaald en kan op een later tijdstip in de winkel worden gebruikt. Dit omvat alle verkopen in januari,
Black Friday en Cyber Monday-uitverkopen die mogelijk het hele jaar door plaatsvinden. - Alle prijzen op onze site zijn inclusief BTW. Als het BTW-tarief verandert tussen het plaatsen van uw Bestelling en het moment waarop Wij de betaling in ontvangst nemen, wordt het te betalen BTW-bedrag automatisch aangepast wanneer u de betaling in ontvangst neemt.
- Gratis verzending voor bestellingen van meer dan £ 100. Voor bestellingen onder de € 100 geldt er slechts een kleine, niet-restitueerbare toeslag van € 2,99.
5. Orders – Hoe contracten tot stand komen
- Onze site begeleidt u door het bestelproces. Voordat u uw Bestelling indient, krijgt u de gelegenheid uw Bestelling te controleren en te wijzigen. Zorg ervoor dat u uw Bestelling zorgvuldig heeft gecontroleerd voordat u deze indient.
- Als u ons tijdens het bestelproces onjuiste of onvolledige informatie verstrekt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als we uw bestelling niet kunnen verwerken vanwege onjuiste of onvolledige informatie, nemen we contact met u op om te vragen deze te corrigeren. Als u ons niet binnen een redelijke termijn na ons verzoek de juiste of volledige informatie verstrekt, zullen we annuleren uw Bestelling en behandelen het Contract als beëindigd. Als Wij kosten maken als gevolg van uw onjuiste of onvolledige informatie, kunnen Wij deze kosten aan u doorberekenen.
- Geen enkel onderdeel van onze site vormt een contractueel aanbod dat aanvaard kan worden. Uw Bestelling vormt een contractueel aanbod dat Wij naar eigen goeddunken kunnen aanvaarden. [Onze ontvangstbevestiging van uw Bestelling betekent niet dat wij deze hebben aanvaard.] Onze aanvaarding wordt aangegeven doordat wij u een orderbevestiging per e-mail sturen. Pas zodra wij u een orderbevestiging hebben gestuurd, is er een juridisch bindend contract tussen ons en u.
- Orderbevestigingen moeten de volgende informatie bevatten:
- [We voegen ook een papieren exemplaar van de orderbevestiging bij uw goederen].
- In het onwaarschijnlijke geval dat Wij uw Bestelling om welke reden dan ook niet accepteren of niet kunnen uitvoeren, zullen Wij dit schriftelijk uitleggen. Onder normale omstandigheden wordt geen betaling geïnd. Als wij de betaling hebben ontvangen, worden dergelijke bedragen zo snel mogelijk aan u terugbetaald, en in ieder geval binnen 28 dagen.
- Alle terugbetalingen die op grond van deze clausule verschuldigd zijn, zullen worden gedaan met behulp van dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen van de goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een terugbetaling uitvoeren via een andere methode].
6. Betaling
Betaling voor goederen en de bijbehorende verzendkosten moet altijd vooraf worden gedaan en u wordt tijdens het bestelproces gevraagd om te betalen. De door u gekozen betaalmethode wordt tijdens het bestellen in rekening gebracht.
- Wij accepteren de volgende betaalmethoden op onze site:
- PayPal
- Creditcard/betaalkaart
- Apple Pay
- Google Pay
- Klarna
7. Levering, risico en eigendom
Alle goederen die via onze site zijn gekocht, worden normaal gesproken binnen 30 kalenderdagen na de datum van onze orderbevestiging geleverd, tenzij anders overeengekomen of gespecificeerd tijdens het bestelproces (onder voorbehoud van vertragingen veroorzaakt door gebeurtenissen buiten onze controle, waarvoor zie artikel 13 ).
Als we de goederen niet op de leverdatum kunnen leveren, is het volgende van toepassing:
- Als er niemand beschikbaar is op uw afleveradres om de Goederen in ontvangst te nemen en de Goederen niet door uw brievenbus kunnen worden gepost [of op een door u aangewezen veilige plaats kunnen worden achtergelaten], zullen wij een afleveringsbon achterlaten waarin wordt uitgelegd hoe u de bezorging kunt herschikken of waar om de Goederen op te halen;
- Als u de goederen niet binnen 7 dagen ophaalt of de levering niet herschikt, nemen wij contact met u op om u te vragen hoe u verder wilt gaan. Als we geen contact met u kunnen opnemen of een herlevering of ophaling kunnen regelen, beschouwen we het Contract als geannuleerd en halen we de Goederen terug. Als dit gebeurt, krijgt u de aankoopprijs van de Goederen zelf terugbetaald, maar niet de bezorgkosten. Wij kunnen u ook eventuele redelijke extra kosten in rekening brengen die wij maken bij het terughalen van de Goederen.
In het onwaarschijnlijke geval dat Wij er niet in slagen de Goederen binnen 30 kalenderdagen na Onze Orderbevestiging te leveren (of zoals anderszins overeengekomen of gespecificeerd zoals onder subclausule 9.1), als een van de volgende situaties van toepassing is, kunt u het Contract behandelen als zijnde onmiddellijk beëindigd:
Wij hebben geweigerd uw Goederen te leveren; of
Gezien alle relevante omstandigheden was levering binnen die termijn essentieel; of
U heeft ons bij het bestellen van de goederen verteld dat levering binnen die periode essentieel was.
- De levering wordt als voltooid beschouwd en de verantwoordelijkheid voor de Goederen gaat op u over zodra Wij de Goederen hebben afgeleverd op het adres [inclusief, indien relevant, een alternatief adres] dat u heeft opgegeven.
- Eigendom van de Goederen gaat over op u zodra we de volledige betaling van alle verschuldigde bedragen (inclusief eventuele toepasselijke bezorgkosten) hebben ontvangen.
- Alle terugbetalingen die op grond van deze clausule verschuldigd zijn, zullen worden gedaan met behulp van dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen van de goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een terugbetaling doen via een andere methode].
8. Defecte, beschadigde of onjuiste goederen
- Volgens de wet moeten we goederen leveren die van bevredigende kwaliteit zijn, geschikt voor het doel, zoals beschreven op het moment van aankoop, in overeenstemming met alle precontractuele informatie die we hebben verstrekt, en die overeenkomen met eventuele monsters of modellen die u heeft gezien of onderzocht (tenzij wij u op eventuele verschillen hebben gewezen). Als er digitale inhoud in de Goederen zit, moet die digitale inhoud ook conform zijn. Als de Goederen die u hebt gekocht niet voldoen en bijvoorbeeld gebreken vertonen of beschadigd zijn wanneer u ze ontvangt, of als u onjuiste ( of verkeerd geprijsde) goederen, neem dan zo snel als redelijkerwijs mogelijk contact met ons op via sup-support@bluefintrading.co.uk as om ons op de hoogte te stellen van de fout, schade of fout, en om een terugbetaling, reparatie of vervanging te regelen. Uw beschikbare rechtsmiddelen zijn als volgt:
- Vanaf de dag dat u de Goederen ontvangt (en het eigendom ervan), heeft u 60 kalenderdagen het recht om de Goederen te weigeren en een volledige terugbetaling te ontvangen als ze niet voldoen aan de bovenstaande bepalingen.
- Als u de Goederen niet wilt weigeren, of als de weigeringstermijn van 60 kalenderdagen is verstreken, kunt u een reparatie van de Goederen aanvragen. Wij zullen alle daaraan verbonden kosten dragen en zullen de reparatie of vervanging binnen een redelijke termijn en zonder aanzienlijk ongemak voor u uitvoeren. In bepaalde omstandigheden, waarin reparatie of vervanging onmogelijk of anderszins onevenredig is, kunnen wij u in plaats daarvan het alternatief aanbieden (d.w.z. een vervanging in plaats van een reparatie of omgekeerd).
- Als de Goederen na reparatie of vervanging en binnen 6 maanden nog steeds niet conform zijn (of als Wij dit niet kunnen doen zoals eerder beschreven, of er niet in zijn geslaagd om binnen een redelijke tijd of zonder aanzienlijk ongemak voor u te handelen), heeft mogelijk het recht om de goederen tegen een gereduceerde prijs te behouden, of om ze te weigeren in ruil voor terugbetaling.
- Als u gebruik maakt van het definitieve recht om de goederen te weigeren meer dan zes maanden nadat u de goederen (en eigendom ervan) heeft ontvangen, kunnen wij de restitutie verlagen om het gebruik dat u van de goederen heeft gehad weer te geven.
- Houd er rekening mee dat u niet in aanmerking komt voor een claim op grond van deze clausule als wij u op de hoogte hebben gesteld van de fout(en), schade of andere problemen met de goederen voordat u ze kocht (en het is vanwege hetzelfde probleem dat u nu deze wilt retourneren); als u de Goederen hebt gekocht voor een ongeschikt doel dat noch voor de hand liggend noch aan Ons bekend is gemaakt en het probleem het gevolg is van uw gebruik van de Goederen voor dat doel; of als het probleem het gevolg is van normale slijtage, verkeerd gebruik of opzettelijke of onzorgvuldige schade. Houd er ook rekening mee dat u op grond van dit artikel geen Goederen aan ons mag retourneren alleen maar omdat u van gedachten bent veranderd. Als u een consument in de Europese Unie bent, heeft u wettelijk recht op een bedenktijd van 14 kalenderdagen, binnen waarvoor u Goederen om deze reden kunt retourneren.
- De volledige garantievoorwaarden voor onze producten vindt u hier https://bluefinsupboards.com/info-zone/warranty/
- Als u goederen om welke reden dan ook onder deze clausule aan ons wilt retourneren, neemt u contact met ons op via sup-support@bluefintrading.co.uk to om de ophaling en teruggave te regelen. Wij zijn volledig verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van goederen onder dit artikel en vergoeden u waar nodig.
- Restituties (geheel of gedeeltelijk, inclusief prijsverlagingen) op grond van deze clausule zullen plaatsvinden binnen 28 kalenderdagen vanaf de dag waarop wij ermee instemmen dat u recht heeft op de terugbetaling.
- Alle terugbetalingen die op grond van deze clausule worden gedaan, omvatten niet alle leveringskosten die u heeft betaald toen de goederen oorspronkelijk werden gekocht.
- Restituties op grond van deze clausule zullen worden gedaan met behulp van dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt bij het bestellen van de goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een terugbetaling doen via een andere methode].
9. Goederen annuleren en retourneren als u van gedachten verandert
Als u een consument in de Europese Unie bent, heeft u wettelijk recht op een “afkoelingsperiode” waarbinnen u het Contract om welke reden dan ook kunt annuleren. Deze periode begint zodra uw bestelling is voltooid en wij u uw bestelbevestiging hebben gestuurd, d.w.z. wanneer het contract tussen u en ons tot stand is gekomen. U kunt ook om welke reden dan ook annuleren voordat wij de bestelbevestiging sturen.
Als u uw herroepingsrecht onder dit artikel wilt uitoefenen, moet u ons binnen de bedenktijd op de hoogte stellen van uw beslissing. U kunt dit op elke gewenste manier doen. Opzegging per e-mail gaat in vanaf de datum waarop u ons uw bericht stuurt. Houd er rekening mee dat de bedenktijd hele kalenderdagen duurt. Als u ons bijvoorbeeld vóór 23:59:59 op de laatste dag van de bedenktijd een e-mail of brief stuurt, wordt uw annulering geldig en geaccepteerd.
We kunnen u vragen waarom u ervoor heeft gekozen om te annuleren en kunnen uw antwoorden gebruiken om onze goederen en diensten te verbeteren. Houd er echter rekening mee dat u niet verplicht bent om gegevens te verstrekken als u dat niet wilt.
Houd er rekening mee dat u in de volgende omstandigheden uw wettelijke recht op annulering onder deze clausule kunt verliezen:
- Als de goederen om gezondheids- of hygiënische redenen zijn verzegeld en u de verzegeling van de goederen hebt verbroken nadat u ze hebt ontvangen;
- Als de Goederen voor u gepersonaliseerd of op maat gemaakt zijn;
- Als de Goederen onlosmakelijk zijn vermengd met andere artikelen (afhankelijk van hun aard) nadat u ze hebt ontvangen.
Zorg ervoor dat u goederen niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop u ons heeft geïnformeerd dat u wilt annuleren op grond van deze clausule, aan ons retourneert.
Restituties op grond van deze clausule worden binnen 28 kalenderdagen na het volgende aan u overgemaakt:
- De dag waarop wij de goederen terug ontvangen; of
- Als we nog geen orderbevestiging hebben verstrekt of de goederen nog niet hebben verzonden, de dag waarop u ons laat weten dat u het contract wilt annuleren.
Restituties op grond van deze clausule kunnen onder de volgende omstandigheden onderworpen zijn aan inhoudingen:
Restituties kunnen worden verminderd voor elke verminderde waarde van de Goederen als gevolg van uw buitensporige behandeling ervan (bijvoorbeeld niet meer dan in een winkel zou zijn toegestaan). Houd er rekening mee dat als we een terugbetaling uitvoeren voordat we de goederen hebben ontvangen en de kans hebben gehad om ze te inspecteren, we u vervolgens een passend bedrag in rekening kunnen brengen als we constateren dat de goederen buitensporig zijn behandeld.
- Terugbetalingen op grond van deze clausule zullen worden gedaan met behulp van dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt bij het bestellen van de Goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat Wij een terugbetaling doen via een andere methode].
10. Onze aansprakelijkheid jegens consumenten
- Wij zijn verantwoordelijk voor alle voorzienbare verliezen of schade die u mogelijk lijdt als gevolg van onze schending van deze verkoopvoorwaarden (of het contract) of als gevolg van onze nalatigheid. Verlies of schade is voorzienbaar als dit een voor de hand liggend gevolg is van Onze schending of nalatigheid of als dit door u en Ons wordt overwogen bij het aangaan van het Contract. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of schade die niet te voorzien is.
- Niets in deze Verkoopvoorwaarden heeft tot doel onze aansprakelijkheid te beperken of uit te sluiten voor overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid (inclusief die van onze werknemers, agenten of onderaannemers); of voor fraude of frauduleuze verkeerde voorstelling van zaken.
- Niets in deze Verkoopvoorwaarden heeft tot doel uw wettelijke rechten als consument uit te sluiten of te beperken.
11. Gebeurtenissen buiten onze controle (overmacht)
- Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele tekortkomingen of vertragingen bij het nakomen van onze verplichtingen wanneer die tekortkomingen of vertragingen het gevolg zijn van een oorzaak die buiten onze redelijke controle ligt. Dergelijke oorzaken omvatten, maar zijn niet beperkt tot: stroomstoring, storing van de internetprovider, stakingen, uitsluitingen of andere industriële acties door derden, rellen en andere burgerlijke onrust, brand, explosie, overstroming, stormen, aardbevingen, verzakkingen, handelingen van terrorisme (bedreigd of feitelijk), oorlogsdaden (verklaard, niet-verklaard, bedreigd, feitelijk of voorbereidingen voor oorlog), epidemieën of andere natuurrampen, of enige andere gebeurtenis die buiten onze redelijke controle ligt.
- Indien zich een gebeurtenis voordoet die wordt beschreven onder dit artikel 13 en die waarschijnlijk een negatief effect zal hebben op onze uitvoering van een van onze verplichtingen onder deze verkoopvoorwaarden:
- Wij informeren u zo snel als redelijkerwijs mogelijk is;
- We zullen alle redelijke stappen ondernemen om de vertraging tot een minimum te beperken;
- Voor zover we de vertraging niet kunnen minimaliseren, worden onze getroffen verplichtingen onder deze Verkoopvoorwaarden (en dus het Contract) opgeschort en worden alle tijdslimieten waaraan we gebonden zijn dienovereenkomstig verlengd;
- We zullen u informeren wanneer de gebeurtenis buiten onze controle voorbij is en indien nodig details verstrekken over nieuwe data, tijden of beschikbaarheid van goederen;
- Als de gebeurtenis buiten onze controle langer dan 28 dagen aanhoudt, zullen wij het contract annuleren en u op de hoogte stellen van de annulering. Eventuele restituties die aan u verschuldigd zijn als gevolg van die annulering, zullen zo snel als redelijkerwijs mogelijk aan u worden betaald en in ieder geval binnen 28 dagen na de datum waarop het Contract is geannuleerd;
12. Communicatie- en contactgegevens
- Als u contact met ons wilt opnemen met algemene vragen of klachten, kunt u per e-mail contact met ons opnemen op sup-support@bluefintrading.co.uk.
- Voor zaken met betrekking tot de goederen of uw bestelling kunt u per e-mail contact met ons opnemen op sup-support@bluefintrading.co.uk.
- Voor zaken met betrekking tot annuleringen kunt u per e-mail contact met ons opnemen op sup-support@bluefintrading.co.uk.
13. Klachten en feedback
- We verwelkomen altijd feedback van onze klanten en hoewel we altijd alle redelijke inspanningen doen om ervoor te zorgen dat uw ervaring als klant van ons positief is, willen we toch graag van u horen als u reden tot klagen heeft.
- Als u een klacht wilt indienen over enig aspect van uw omgang met ons, neem dan op een van de volgende manieren contact met ons op:
- Per e-mail, gericht aan Olivia, Customer Services Manager bij sup-support@bluefintrading.co.uk
14. Veiligheidsmededeling
- Het gebruik van een SUP brengt, zoals bij alle sporten, een inherent risico met zich mee op letsel, schade aan eigendommen of zelfs de dood. Zorg er altijd voor dat u de juiste voorzorgsmaatregelen neemt voordat u uw board onder alle omstandigheden gebruikt. U dient het product te allen tijde binnen uw mogelijkheden te gebruiken en alle veiligheidsmaatregelen te nemen voordat u uw board gebruikt.
- In geen geval zal
bluefin SUP aansprakelijk zijn voor enige directe, indirecte, punitieve, incidentele of speciale vervolgschade, aan eigendommen of levens, van welke aard dan ook die voortvloeit uit of verband houdt met het gebruik of misbruik van haar producten.
15. Hoe wij uw persoonlijke gegevens gebruiken (gegevensbescherming)
- Alle persoonlijke informatie die wij mogelijk gebruiken, wordt verzameld, verwerkt en bewaard in overeenstemming met de bepalingen van EU-verordening 2016/679 Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG”) en uw rechten onder de AVG.
- Voor volledige details over onze verzameling, verwerking, opslag en bewaring van persoonlijke gegevens, inclusief maar niet beperkt tot de doeleinden waarvoor persoonlijke gegevens worden gebruikt, de wettelijke basis of grondslagen voor het gebruik ervan, details van uw rechten en hoe u deze kunt uitoefenen, en het delen van persoonlijke gegevens (indien van toepassing), raadpleeg ons privacybeleid https://bluefinsupboards.com/bluefin/privacy-policy/
16. Andere belangrijke termen
- We kunnen onze verplichtingen en rechten onder deze verkoopvoorwaarden (en onder het contract, indien van toepassing) overdragen (toewijzen) aan een derde partij (dit kan bijvoorbeeld gebeuren als we ons bedrijf verkopen). Als dit gebeurt, wordt u schriftelijk door ons geïnformeerd. Uw rechten onder deze verkoopvoorwaarden worden niet aangetast en onze verplichtingen onder deze verkoopvoorwaarden worden overgedragen aan de derde partij, die eraan gebonden blijft.
- Het Contract is tussen u en ons. Het is niet bedoeld om op enigerlei wijze enig ander persoon of derde partij te bevoordelen en geen enkele persoon of partij zal het recht hebben om enige bepaling van deze Verkoopvoorwaarden af te dwingen.
- Als een van de bepalingen van deze Verkoopvoorwaarden door een rechtbank of andere autoriteit onwettig, ongeldig of anderszins niet-afdwingbaar wordt bevonden, wordt/worden die bepaling(en) geacht te zijn gescheiden van de rest van deze Verkoopvoorwaarden. De rest van deze Verkoopvoorwaarden zijn geldig en afdwingbaar.
- Geen enkele fout of vertraging door ons bij het uitoefenen van een van onze rechten onder deze verkoopvoorwaarden betekent dat we afstand hebben gedaan van dat recht, en geen enkele afstandsverklaring door ons van een schending van enige bepaling van deze verkoopvoorwaarden betekent dat we afstand zullen doen van eventuele daaropvolgende schending van dezelfde of enige andere bepaling.
- We kunnen deze Verkoopvoorwaarden van tijd tot tijd herzien als reactie op wijzigingen in relevante wetten en andere wettelijke vereisten. Als wij deze verkoopvoorwaarden wijzigen in verband met uw bestelling, zullen wij u binnen een redelijke termijn van de wijzigingen op de hoogte stellen en details verstrekken over hoe u kunt annuleren als u er niet tevreden mee bent. Als u ervoor kiest om te annuleren, moet u alle betrokken goederen die u al heeft ontvangen retourneren en regelen wij een volledige terugbetaling (exclusief verzendkosten), die binnen 28 dagen na uw annulering wordt betaald.
17. Recht en jurisdictie
- Deze Algemene voorwaarden en de relatie tussen u en ons (contractueel of anderszins) worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetten van Engeland en Wales.
- Als u een consument bent, profiteert u van alle verplichte bepalingen van de wet in het land waar u woont. Niets in subclausule 18.1 hierboven neemt uw rechten als consument om zich op deze bepalingen te beroepen weg of beperkt deze.
- Als u een consument bent, is elk geschil, controverse, procedure of claim tussen u en ons met betrekking tot deze Algemene voorwaarden, of de relatie tussen u en ons (contractueel of anderszins) onderworpen aan de jurisdictie van de rechtbanken van Engeland en Wales.
- Als u een bedrijf bent, zijn alle geschillen met betrekking tot deze Algemene voorwaarden, de relatie tussen u en ons, of alle zaken die daaruit voortvloeien of daarmee verband houden (contractueel of anderszins) onderworpen aan de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Engeland. & Wales.
Klarna
- In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden wij u de volgende betalingsmogelijkheden. Betaling dient te worden gedaan aan Klarna:
- Betaal in 3
- Betaal binnen 30 dagen
Meer informatie en de gebruikersvoorwaarden van Klarna vindt u hier. Algemene informatie over Klarna vind je hier.Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie in Klarna's privacyverklaring.