Voorwaarden

PROMOTIES:

*De huidige gratis geschenkaanbieding is alleen geldig voor paddleboards die niet in de outlet verkrijgbaar zijn.

ACHTERGROND:

Deze verkoopvoorwaarden, samen met alle andere documenten waarnaar hierin wordt verwezen, bepalen de voorwaarden waaronder wij goederen via deze website aan consumenten verkopen. bluefinsupboards.com (“Onze site”). Lees deze Verkoopvoorwaarden zorgvuldig door en zorg ervoor dat u ze begrijpt voordat u Producten via Onze Site bestelt. Wanneer u goederen bestelt, dient u deze verkoopvoorwaarden te lezen en te accepteren. Als u niet akkoord gaat met het naleven van en gebonden bent aan deze Verkoopvoorwaarden, kunt u geen Goederen bestellen via Onze Site. Deze Verkoopvoorwaarden, evenals alle Contracten, zijn in de Engelse taal.

GARANTIEVOORWAARDEN

BluefinDe garantie van geldt alleen voor artikelen die rechtstreeks bij ons zijn gekocht. Bluefin, En Bluefin is niet aansprakelijk voor eventuele kosten, verliezen of schade die voortvloeien uit een garantieclaim.

De garantie blijft geldig voor de oorspronkelijke koper en kan niet worden overgedragen in het geval van een schenking of verkoop van Bluefin artikelen.

Alle producten die moeten worden geretourneerd naar Bluefin onder garantie moet een retourmachtigingsbericht worden verstrekt, dat kan worden verstrekt door Bluefin Klantenservice.

Bluefin dekt de kosten van eventuele garantieretourzendingen door een vooraf betaald afleverlabel te verstrekken voor aankopen die binnen 6 maanden zijn geplaatst, de originele of geschikte vervangende verpakking die door de klant is verstrekt, moet worden gebruikt voor de retourzending van het product. Na deze tijd (6 maanden) is de klant verantwoordelijk voor eventuele retourzendingen en moet een traceerbare/verzekerde service worden gebruikt. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

Hoewel onze garantie zeer uitgebreid is, hebben we wel enkele uitsluitingen. Dit zijn de volgende:

Algemene slijtage.

Schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of verwaarlozing van het artikel.

Schade ontstaan ​​door gebruik waarbij het maximale gebruikersgewicht wordt overschreden.

Schade veroorzaakt door onvoldoende verpakking tijdens het transport van het artikel.

Schade veroorzaakt door het gebruik van oplosmiddelen en lijmen.

Schade die niet het gevolg is van materiaal- of fabricagefouten.

Alle vorderingen met betrekking tot gevolgschade of incidentele schade.

Borden gekocht van niet-geautoriseerde Bluefin detailhandelaren.

Schade of defecten veroorzaakt door impact met materialen of objecten (stenen, steigers, andere planken, etc.).

Schade of gebreken die het gevolg zijn van gebruik voor een ander doel dan waarvoor het bedoeld is.

Schade of defecten veroorzaakt door hieldeuken, ook wel drukplekken genoemd.

Schade of defecten veroorzaakt door onjuiste opslag bij temperaturen boven 32°C en onder 32°C.

Schade of delaminatie veroorzaakt door oververhitting als gevolg van blootstelling aan direct zonlicht terwijl het apparaat niet in gebruik is.

Schade of defecten veroorzaakt door de impact van golven en/of de impact op de bodem van de oceaan/het meer.

Schade of defecten veroorzaakt door opslag van het board in gesloten, vochtige omstandigheden (bijvoorbeeld een natte boardbag).

Schade aan vin of vinbox door impact.

Indien er een wijziging, verandering of aanpassing aan het product wordt aangebracht die niet specifiek schriftelijk is geautoriseerd door Bluefin, vervalt de garantie.

Voor gerepareerde of vervangen borden geldt een garantietermijn van maximaal 1 jaar, gerekend vanaf de oorspronkelijke ontvangstdatum.

Alle garantieretourzendingen moeten binnen 30 dagen na ontvangst van de retourmachtiging naar ons worden verzonden.

Garantie, retourzendingen en/of productvervangingen zijn alleen van toepassing/inwisselbaar in de volgende landen: Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Nederland, Italië, de VS en Australië.

Zodra wij een geretourneerd artikel onder garantie hebben ontvangen en alle gebruikelijke controles hebben uitgevoerd, kunnen wij uw zaak verder behandelen en het artikel ruilen of terugbetalen, zoals afgesproken.

Tot 60 dagen: Gedurende de eerste 60 dagen van de garantie kunnen wij een terugbetaling of een nieuw vervangend product aanbieden.

60 dagen tot 6 maanden: Tussen 60 dagen en 6 maanden na ontvangst van uw product kan een nieuw vervangend product worden aangeboden.

Vanaf 6 maanden: Vanaf 6 maanden kan, indien van toepassing, een gelijkwaardig, opgeknapt vervangend product worden aangeboden.

In sommige gevallen, indien geschikt, kunnen vervangende onderdelen worden geregeld zonder dat er een retourzending nodig is. Dit is BluefinDe voorkeursmethode van 's, in lijn met onze duurzaamheidsvisie.

Houd er rekening mee dat het tot 14 dagen kan duren voordat een retourzending wordt verwerkt nadat wij uw zending hebben ontvangen.

Deze garantie is een aanvulling op uw wettelijke rechten en heeft geen invloed op deze rechten.

1. Definities en interpretatie

  • In deze Verkoopvoorwaarden hebben de volgende begrippen, tenzij de context anders vereist, de volgende betekenissen:
  • “Contract” - betekent een contract voor de aankoop en verkoop van goederen, zoals uitgelegd in clausule 7;
  • “Goederen” - betekent de goederen die door ons via onze site worden verkocht;
  • [“Goodwillgarantie” - betekent de goodwillgarantie die wordt aangeboden door Bluefin SUP's van Bluefin Handelsonderneming BV
  • "Bestelling" - betekent uw bestelling voor goederen
  • “Orderbevestiging” - betekent onze aanvaarding en bevestiging van uw bestelling
  • “Bestelnummer” - betekent het referentienummer voor uw bestelling
  • “Wij/Ons/Onze” - betekent Bluefin SUP's van Bluefin Handelsonderneming BV


2. Informatie over ons

  • https://bluefinsupboards.com/, is [eigendom en] beheerd door Bluefin SUP's van Bluefin Handelsonderneming BV [, een besloten vennootschap geregistreerd in Engeland onder nummer 08635951, waarvan het geregistreerde adres Keelham Farm, Wadsworth, Hebden Bridge, West Yorkshire, HX7 8TG is en waarvan het belangrijkste handelsadres is] Keelham Boerderij, Wadsworth, Hebden Bridge, West Yorkshire, HX7 8TG. [Ons BTW-nummer is 189 5890 34.]


3. Toegang tot en gebruik van onze site

  • De toegang tot onze site is gratis.
  • Het is uw verantwoordelijkheid om alle maatregelen te treffen die nodig zijn om toegang te krijgen tot onze site.
  • Toegang tot onze site wordt verstrekt "zoals het is" en op een "zoals beschikbaar" basis. Wij kunnen onze site (of een deel ervan) op elk moment en zonder kennisgeving wijzigen, opschorten of stopzetten. Wij zijn op geen enkele wijze aansprakelijk jegens u indien onze site (of een deel daarvan) op enig moment en gedurende enige periode niet beschikbaar is.
  • Het gebruik van onze site is onderworpen aan onze websitegebruiksvoorwaarden https://bluefinsupboards.com/Zorg ervoor dat u deze zorgvuldig leest en begrijpt.


4. Goederen, prijzen en beschikbaarheid

  • Wij doen alle redelijke inspanningen om ervoor te zorgen dat alle beschrijvingen en grafische weergaven van Goederen die bij Ons beschikbaar zijn, overeenkomen met de werkelijke Goederen. Let echter op het volgende:
  • Indien van toepassing, kan van u worden gevraagd om de gewenste maat, het model, de kleur en het aantal van de goederen die u koopt te selecteren.
  • Wij kunnen niet garanderen dat Goederen altijd beschikbaar zullen zijn. Voorraadindicaties worden niet altijd op Onze Site gegeven, maar dergelijke indicaties zijn mogelijk niet nauwkeurig op het moment van bestelling.Wij zullen u altijd informeren als wij uw bestelling niet kunnen uitvoeren vanwege voorraadproblemen.
  • Kleine wijzigingen kunnen van tijd tot tijd worden aangebracht aan bepaalde Goederen tussen het moment dat uw Bestelling wordt geplaatst en Wij die Bestelling verwerken en de Goederen verzenden, bijvoorbeeld om wijzigingen in relevante wetten en wettelijke vereisten te weerspiegelen, of om specifieke technische of beveiligingsproblemen aan te pakken. Dergelijke wijzigingen zullen geen hoofdkenmerken van de Goederen veranderen en zullen normaal gesproken uw gebruik van die Goederen niet beïnvloeden. Indien er echter een wijziging wordt doorgevoerd die van invloed is op uw gebruik van de Producten, wordt u hierover geïnformeerd.
  • Wij doen alle redelijke inspanningen om ervoor te zorgen dat alle prijzen die op onze site worden weergegeven, correct zijn op het moment dat ze online gaan. Wij behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen en om speciale aanbiedingen/kortingsbonnen toe te voegen, te wijzigen of te verwijderen op elk gewenst moment en indien nodig. Prijswijzigingen hebben geen invloed op een bestelling die u al hebt geplaatst (let echter op subclausule 4.8 met betrekking tot BTW).
  • Alle prijzen worden door ons gecontroleerd voordat wij uw bestelling accepteren. In het onwaarschijnlijke geval dat wij onjuiste prijsinformatie hebben weergegeven, nemen wij schriftelijk contact met u op om u van de fout op de hoogte te stellen. Als de juiste prijs lager is dan de prijs die werd weergegeven toen u uw bestelling plaatste, brengen wij u gewoon het lagere bedrag in rekening en verwerken wij uw bestelling verder. Indien de juiste prijs hoger is, bieden wij u de mogelijkheid om de goederen tegen de juiste prijs te kopen of om uw bestelling (of het betreffende deel daarvan) te annuleren. In dat geval verwerken wij uw bestelling pas nadat u heeft gereageerd. Indien wij binnen 14 dagen geen reactie van u ontvangen, beschouwen wij uw bestelling als geannuleerd en stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte.
  • Indien de prijs van de door u bestelde goederen verandert tussen het moment dat u uw bestelling plaatst en het moment dat wij de bestelling verwerken en de betaling innen, wordt de prijs in rekening gebracht die op onze site staat vermeld op het moment dat u uw bestelling plaatst.
  • Prijzen kunnen gedurende het jaar fluctueren met verkopen gedurende de verschillende seizoenen. Als de prijs lager blijkt te zijn dan de prijs die u binnen 14 dagen na uw aankoop hebt betaald, geven we u een tegoedbon die het verschil is in de prijs die u hebt betaald en die u later in de winkel kunt gebruiken. Dit omvat alle verkopen in januari, Black Friday en Cyber ​​Monday-uitverkoop die het hele jaar door kan plaatsvinden.
  • Alle prijzen op onze site zijn inclusief BTW. Als het BTW-tarief verandert tussen het moment dat u uw bestelling plaatst en het moment dat wij de betaling in ontvangst nemen, wordt het te betalen BTW-bedrag automatisch aangepast bij het in ontvangst nemen van de betaling.
  • Gratis bezorging voor bestellingen boven de £100. Voor bestellingen onder de £100 geldt een kleine, niet-restitueerbare vergoeding van £2,99.


5. Bestellingen – Hoe contracten tot stand komen

  • Onze site begeleidt u door het bestelproces. Voordat u uw bestelling indient, krijgt u de mogelijkheid om uw bestelling te bekijken en te wijzigen. Controleer uw bestelling zorgvuldig voordat u deze verzendt.
  • Als u ons tijdens het bestelproces onjuiste of onvolledige informatie verstrekt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als wij uw bestelling niet kunnen verwerken vanwege onjuiste of onvolledige informatie, nemen wij contact met u op om te vragen deze te corrigeren. Indien u ons niet binnen een redelijke termijn na ons verzoek de juiste of volledige informatie verstrekt, zullen wij uw bestelling annuleren en de overeenkomst als beëindigd beschouwen. Indien Wij kosten maken doordat uw gegevens onjuist of onvolledig zijn, kunnen Wij deze kosten aan u doorberekenen.
  • Geen enkel deel van Onze Site vormt een contractueel aanbod dat kan worden geaccepteerd. Uw Bestelling vormt een contractueel aanbod dat Wij, naar Ons eigen goeddunken, kunnen accepteren. [Onze bevestiging van ontvangst van uw bestelling betekent niet dat wij deze hebben geaccepteerd.] Wij bevestigen dat wij akkoord gaan met de overeenkomst door u per e-mail een orderbevestiging te sturen. Pas nadat wij u een orderbevestiging hebben gestuurd, komt er een juridisch bindende overeenkomst tussen ons en u tot stand.
  • Orderbevestigingen moeten de volgende informatie bevatten:
  • [Wij voegen ook een papieren exemplaar van de orderbevestiging bij uw goederen].
  • In het onwaarschijnlijke geval dat Wij uw Bestelling om welke reden dan ook niet accepteren of niet kunnen uitvoeren, zullen Wij de reden schriftelijk toelichten. Onder normale omstandigheden wordt er geen betaling gedaan. Indien wij een betaling hebben ontvangen, zullen wij deze bedragen zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 28 dagen aan u terugbetalen.
  • Alle restituties die verschuldigd zijn op grond van deze clausule, worden gedaan met dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen van de goederen. [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een terugbetaling doen via een andere methode].


6. Betaling

Betaling voor goederen en gerelateerde bezorgkosten moet altijd vooraf worden gedaan en u wordt gevraagd om te betalen tijdens het bestelproces. Uw gekozen betaalmethode wordt belast op het moment van bestellen.

  • Wij accepteren de volgende betaalmethoden op onze site:
  • PayPal
  • Creditcard/betaalpas
  • Apple Betalen
  • Google Betalen
  • Klarna

7. Levering, risico en eigendom

Alle goederen die via onze site worden gekocht, worden normaal gesproken binnen 30 kalenderdagen na de datum van onze orderbevestiging geleverd, tenzij anders overeengekomen of gespecificeerd tijdens het bestelproces (onder voorbehoud van vertragingen veroorzaakt door gebeurtenissen buiten onze controle, zie hiervoor clausule 13).

Indien Wij niet in staat zijn de Goederen op de leveringsdatum te leveren, geldt het volgende:

  • Indien er op uw afleveradres niemand aanwezig is om de goederen in ontvangst te nemen en de goederen niet door uw brievenbus kunnen worden gepost [of op een door u aangewezen veilige plaats kunnen worden achtergelaten], laten wij een afleverbon achter waarin wordt uitgelegd hoe u de levering opnieuw kunt regelen of waar u de goederen kunt afhalen;
  • Als u de goederen niet binnen 7 dagen ophaalt of de levering niet opnieuw regelt, nemen wij contact met u op om te vragen hoe u verder wilt gaan. Als wij geen contact met u kunnen opnemen of geen nieuwe levering of ophaling kunnen regelen, beschouwen wij het contract als geannuleerd en halen wij de goederen op. Indien dit gebeurt, ontvangt u de aankoopprijs van de goederen zelf terug, maar niet de verzendkosten. Wij kunnen u ook de redelijke extra kosten in rekening brengen die wij maken om de goederen terug te halen.

In het onwaarschijnlijke geval dat Wij de Goederen niet binnen 30 kalenderdagen na Onze Orderbevestiging leveren (of zoals anderszins overeengekomen of gespecificeerd zoals in subclausule 9.1), kunt u, indien een van de volgende situaties van toepassing is, het Contract onmiddellijk als beëindigd beschouwen:

Wij hebben geweigerd uw goederen te leveren; of

In het licht van alle relevante omstandigheden was levering binnen die termijn essentieel; of

Bij het bestellen van de goederen heeft u ons laten weten dat levering binnen die termijn essentieel was.

  • De levering wordt als voltooid beschouwd en de verantwoordelijkheid voor de goederen gaat op u over zodra wij de goederen hebben afgeleverd op het door u opgegeven adres [inclusief, indien van toepassing, een alternatief adres].
  • Het eigendom van de goederen gaat op u over zodra wij de volledige betaling van alle verschuldigde bedragen (inclusief eventuele toepasselijke bezorgkosten) hebben ontvangen.
  • Eventuele restituties die verschuldigd zijn op grond van deze clausule, worden gedaan via dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen van de goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een restitutie doen via een andere methode].


8. Defecte, beschadigde of onjuiste goederen

  • Wij zijn wettelijk verplicht om goederen te leveren die van bevredigende kwaliteit zijn, geschikt voor het doel, zoals beschreven op het moment van aankoop, in overeenstemming met alle precontractuele informatie die wij hebben verstrekt, en die overeenkomen met alle monsters of modellen die u hebt gezien of onderzocht (tenzij wij u op de hoogte hebben gesteld van eventuele verschillen). Als er digitale inhoud is opgenomen in de goederen, moet die digitale inhoud ook conform zijn. Als de door u gekochte goederen niet voldoen aan de voorwaarden en bijvoorbeeld gebreken vertonen of beschadigd zijn wanneer u ze ontvangt, of als u onjuiste (of verkeerd geprijsde) goederen ontvangt, neem dan contact met ons op via sup-support@bluefintrading.co.uk as zo spoedig mogelijk na ontvangst van de melding van de fout, schade of gebrek, en om een ​​terugbetaling, reparatie of vervanging te regelen. De volgende rechtsmiddelen staan ​​tot uw beschikking:
  • Vanaf de dag dat u de goederen ontvangt (en eigenaar wordt) hebt u 60 kalenderdagen de tijd om de goederen te weigeren en een volledige terugbetaling te ontvangen als ze niet voldoen aan het hierboven vermelde.
  • Als u de goederen niet wilt afwijzen of als de afwijzingsperiode van 60 kalenderdagen is verstreken, kunt u om reparatie van de goederen verzoeken. Wij dragen alle bijbehorende kosten en voeren de reparatie of vervanging uit binnen een redelijke termijn en zonder aanzienlijk ongemak voor u. In bepaalde omstandigheden, wanneer reparatie of vervanging onmogelijk of anderszins buiten verhouding is, kunnen wij u in plaats daarvan het alternatief aanbieden (d.w.z. vervanging in plaats van reparatie of vice versa).
  • Indien de goederen na reparatie of vervanging en binnen 6 maanden nog steeds niet aan de eisen voldoen (of indien wij dit niet kunnen doen zoals eerder beschreven, of indien wij niet binnen een redelijke termijn of zonder aanzienlijke overlast voor u actie hebben ondernomen), hebt u mogelijk het recht om de goederen te behouden tegen een gereduceerde prijs, of om ze te weigeren in ruil voor een terugbetaling.
  • Indien u het definitieve recht om de goederen te weigeren meer dan zes maanden na ontvangst van de goederen (en het eigendom daarvan) uitoefent, kunnen wij de restitutie verlagen op basis van het gebruik dat u van de goederen hebt gemaakt.
  • Houd er rekening mee dat u geen aanspraak kunt maken op deze clausule als wij u op de hoogte hebben gesteld van de fout(en), schade of andere problemen met de goederen voordat u ze kocht (en het vanwege hetzelfde probleem is dat u ze nu wilt retourneren); als u de goederen hebt gekocht voor een ongeschikt doel dat noch voor de hand liggend is noch aan ons bekend is gemaakt en het probleem het gevolg is van uw gebruik van de goederen voor dat doel; of als het probleem het gevolg is van normale slijtage, verkeerd gebruik of opzettelijke of onzorgvuldige schade. Houd er ook rekening mee dat u goederen niet aan ons kunt retourneren onder deze clausule alleen omdat u van gedachten bent veranderd. Als u een consument bent in de Europese Unie, hebt u wettelijk recht op een afkoelingsperiode van 14 kalenderdagen, waarbinnen u de goederen om deze reden kunt retourneren.
  • De volledige garantievoorwaarden voor onze producten vindt u hier https://bluefinsupboards.com/info-zone/warranty/
  • Om goederen om welke reden dan ook aan ons te retourneren op grond van deze clausule, kunt u contact met ons opnemen via sup-support@bluefintrading.co.uk to regelen voor een ophaling en retour. Wij zijn volledig verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van goederen onder deze clausule en zullen u indien van toepassing vergoeden.
  • Terugbetalingen (volledig of gedeeltelijk, inclusief prijsverlagingen) op grond van deze clausule worden binnen 28 kalenderdagen na de dag waarop wij akkoord gaan dat u recht hebt op de terugbetaling, verstrekt.
  • Eventuele restituties die worden verstrekt op grond van dit artikel, omvatten niet de bezorgkosten die u hebt betaald toen de goederen oorspronkelijk werden gekocht.
  • Terugbetalingen op grond van deze clausule worden gedaan via dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen van de goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een terugbetaling doen via een andere methode].

9. Annuleren en retourneren van goederen als u van gedachten verandert

Als u een consument bent in de Europese Unie, hebt u wettelijk recht op een "afkoelingsperiode" waarin u het Contract om welke reden dan ook kunt annuleren. Deze periode begint zodra uw Bestelling is voltooid en Wij u uw Orderbevestiging hebben gestuurd, d.w.z. wanneer het Contract tussen u en Ons is gevormd. U kunt ook om welke reden dan ook annuleren voordat wij de orderbevestiging verzenden.

Als u uw recht op annulering onder deze clausule wilt uitoefenen, moet u ons binnen de afkoelingsperiode op de hoogte stellen van uw beslissing. U kunt dit op elke gewenste manier doen. Annulering per e-mail is van kracht vanaf de datum waarop u ons uw bericht stuurt. Houd er rekening mee dat de afkoelingsperiode hele kalenderdagen duurt. Als u ons bijvoorbeeld uiterlijk om 23:59:59 uur op de laatste dag van de bedenktijd een e-mail of brief stuurt, is uw herroeping geldig en geaccepteerd.

Wij kunnen u vragen waarom u besluit te annuleren en de antwoorden die u geeft, kunnen wij gebruiken om onze producten en diensten te verbeteren. Houd er echter rekening mee dat u niet verplicht bent om gegevens te verstrekken als u dat niet wilt.

Houd er rekening mee dat u uw wettelijk recht op annulering op grond van deze clausule in de volgende omstandigheden kunt verliezen:

  • Indien de goederen om gezondheids- of hygiënische redenen verzegeld zijn en u de verzegeling van de goederen na ontvangst hebt verbroken;
  • Indien de goederen voor u gepersonaliseerd of op maat gemaakt zijn;
  • Indien de goederen na ontvangst door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere goederen.

Zorg ervoor dat u de goederen uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de dag waarop u ons heeft laten weten dat u de overeenkomst wilt annuleren op grond van deze clausule, aan ons retourneert.

Terugbetalingen op grond van deze clausule worden binnen 28 kalenderdagen aan u verstrekt na het volgende:

  • De dag waarop wij de goederen terugontvangen; of
  • Indien Wij nog geen Orderbevestiging hebben verstrekt of de Goederen nog niet hebben verzonden, de dag waarop u Ons laat weten dat u de Overeenkomst wilt annuleren.

Terugbetalingen op grond van deze clausule kunnen onderhevig zijn aan inhoudingen in de volgende omstandigheden:

Restituties kunnen worden verlaagd voor een eventuele waardevermindering van de goederen als gevolg van uw overmatige behandeling ervan (bijv. niet meer dan toegestaan ​​in een winkel). Houd er rekening mee dat als we een restitutie verstrekken voordat we de goederen hebben ontvangen en de kans hebben gehad om ze te inspecteren, we u later een passend bedrag in rekening kunnen brengen als we vaststellen dat de goederen overmatig zijn behandeld.

  • Terugbetalingen op grond van deze clausule worden gedaan via dezelfde betaalmethode die u hebt gebruikt bij het bestellen van de goederen [tenzij u specifiek verzoekt dat wij een terugbetaling doen via een andere methode].

10. Onze aansprakelijkheid jegens consumenten

  • Wij zijn verantwoordelijk voor elk voorzienbaar verlies of schade die u kunt lijden als gevolg van onze schending van deze Verkoopvoorwaarden (of het Contract) of als gevolg van onze nalatigheid. Verlies of schade is voorzienbaar als het een duidelijk gevolg is van onze schending of nalatigheid of als het door u en ons wordt overwogen bij het opstellen van het Contract. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of schade die niet voorzienbaar is.
  • Niets in deze Verkoopvoorwaarden is bedoeld om onze aansprakelijkheid te beperken of uit te sluiten voor overlijden of persoonlijk letsel veroorzaakt door onze nalatigheid (inclusief die van onze werknemers, agenten of onderaannemers); of voor fraude of frauduleuze verkeerde voorstelling van zaken.
  • Niets in deze Verkoopvoorwaarden is bedoeld om uw wettelijke rechten als consument uit te sluiten of te beperken.

11. Gebeurtenissen buiten onze controle (overmacht)

  • Wij zijn niet aansprakelijk voor enig falen of vertraging in het nakomen van onze verplichtingen indien dat falen of die vertraging het gevolg is van een oorzaak die buiten onze redelijke controle valt. Dergelijke oorzaken omvatten, maar zijn niet beperkt tot: stroomuitval, falen van de internetprovider, stakingen, uitsluitingen of andere industriële acties door derden, rellen en andere burgerlijke onrust, brand, explosie, overstroming, stormen, aardbevingen, verzakkingen, terreurdaden (bedreigd of daadwerkelijk), oorlogsdaden (verklaard, onverklaard, bedreigd, daadwerkelijk of voorbereidingen op oorlog), epidemie of andere natuurramp, of enige andere gebeurtenis die buiten onze redelijke controle valt.
  • Indien zich een gebeurtenis voordoet zoals beschreven in Clausule 13 die waarschijnlijk een negatieve invloed zal hebben op de nakoming van onze verplichtingen uit hoofde van deze Verkoopvoorwaarden:
  • Wij zullen u zo spoedig mogelijk informeren;
  • Wij zullen alle redelijke maatregelen nemen om de vertraging tot een minimum te beperken;
  • Voor zover wij de vertraging niet tot een minimum kunnen beperken, worden onze verplichtingen onder deze Verkoopvoorwaarden (en derhalve de Overeenkomst) opgeschort en worden alle termijnen waaraan wij gebonden zijn dienovereenkomstig verlengd;
  • Wij informeren u wanneer de gebeurtenis die buiten onze controle valt, voorbij is en verstrekken indien nodig details over nieuwe data, tijden of beschikbaarheid van goederen;
  • Als de gebeurtenis buiten Onze controle langer dan 28 dagen duurt, zullen Wij het Contract annuleren en u van de annulering op de hoogte stellen. Alle restituties die u verschuldigd bent als gevolg van die annulering, worden zo snel als redelijkerwijs mogelijk is aan u betaald en in ieder geval binnen 28 dagen na de datum waarop het Contract is geannuleerd;

12. Communicatie en contactgegevens

  • Als u contact met ons wilt opnemen met algemene vragen of klachten, kunt u ons bereiken via e-mail op sup-support@bluefintrading.co.uk.
  • Voor zaken met betrekking tot de goederen of uw bestelling kunt u contact met ons opnemen via e-mail op sup-support@bluefintrading.co.uk.
  • Voor zaken met betrekking tot annuleringen kunt u contact met ons opnemen via e-mail op sup-support@bluefintrading.co.uk.

13. Klachten en feedback

  • Wij stellen feedback van onze klanten altijd op prijs. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw ervaring als klant van ons positief is. Mocht u echter een klacht hebben, dan horen wij dat graag.
  • Als u een klacht wilt indienen over een aspect van uw omgang met ons, kunt u op een van de volgende manieren contact met ons opnemen:
  • Per e-mail, gericht aan Olivia, Customer Services Manager bij sup-support@bluefintrading.co.uk


14. Veiligheidsmededeling

  • Het gebruik van een SUP, zoals alle sporten, brengt een inherent risico op letsel, schade aan eigendommen of zelfs de dood met zich mee. U moet er altijd voor zorgen dat u de juiste voorzorgsmaatregelen neemt voordat u uw board gebruikt, onder alle omstandigheden. U moet het product te allen tijde binnen uw mogelijkheden gebruiken en alle veiligheidsmaatregelen nemen voordat u uw board gebruikt.
  • In geen geval zal bluefin SUP is niet aansprakelijk voor enige directe, indirecte, punitieve, incidentele of speciale gevolgschade aan eigendommen of levens, die voortvloeit uit of verband houdt met het gebruik of misbruik van haar producten.

15.Hoe wij uw persoonlijke gegevens gebruiken (gegevensbescherming)

  • Alle persoonlijke informatie die wij gebruiken, wordt verzameld, verwerkt en bewaard in overeenstemming met de bepalingen van EU-verordening 2016/679 Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG”) en uw rechten onder de AVG.
  • Voor volledige details over onze verzameling, verwerking, opslag en bewaring van persoonsgegevens, inclusief maar niet beperkt tot het doel of de doelen waarvoor persoonsgegevens worden gebruikt, de wettelijke basis of basissen voor het gebruik ervan, details over uw rechten en hoe u deze kunt uitoefenen, en het delen van persoonsgegevens (indien van toepassing), verwijzen wij u naar ons privacybeleid. https://bluefinsupboards.com/bluefin/privacy-policy/


16. Andere belangrijke voorwaarden

  • Wij kunnen onze verplichtingen en rechten onder deze Verkoopvoorwaarden (en onder het Contract, indien van toepassing) overdragen (toewijzen) aan een derde partij (dit kan bijvoorbeeld gebeuren als wij onze onderneming verkopen). Als dit gebeurt, wordt u door ons schriftelijk op de hoogte gesteld. Uw rechten onder deze Verkoopvoorwaarden worden hierdoor niet beïnvloed en onze verplichtingen onder deze Verkoopvoorwaarden worden overgedragen aan de derde partij die hieraan gebonden blijft.
  • Het Contract is tussen u en Ons. Het is niet bedoeld om op enigerlei wijze een andere persoon of derde partij te bevoordelen en geen enkele persoon of partij zal gerechtigd zijn om enige bepaling van deze Verkoopvoorwaarden af ​​te dwingen.
  • Indien enige bepaling van deze Verkoopvoorwaarden door een rechtbank of andere autoriteit onwettig, ongeldig of anderszins niet-afdwingbaar wordt bevonden, wordt/worden die bepaling(en) geacht te zijn gescheiden van de rest van deze Verkoopvoorwaarden. De rest van deze Verkoopvoorwaarden blijft geldig en afdwingbaar.
  • Indien Wij nalaten of met vertraging een van Onze rechten uit hoofde van deze Verkoopvoorwaarden uit te oefenen, betekent dit niet dat Wij afstand doen van dat recht. Indien Wij afstand doen van een inbreuk op een bepaling van deze Verkoopvoorwaarden, betekent dit niet dat Wij afstand doen van een eventuele latere inbreuk op dezelfde of een andere bepaling.
  • Wij kunnen deze Verkoopvoorwaarden van tijd tot tijd herzien als reactie op wijzigingen in relevante wetten en andere wettelijke vereisten. Als wij deze Verkoopvoorwaarden wijzigen met betrekking tot uw Bestelling, zullen wij u redelijk van tevoren op de hoogte stellen van de wijzigingen en details verstrekken over hoe u kunt annuleren als u er niet tevreden mee bent. Als u ervoor kiest om te annuleren, moet u alle getroffen Goederen die u al hebt ontvangen retourneren en zullen wij zorgen voor een volledige terugbetaling (exclusief bezorgkosten), die binnen 28 dagen na uw annulering wordt betaald.

17. Recht en jurisdictie

  • Deze Algemene Voorwaarden en de relatie tussen u en Ons (hetzij contractueel of anderszins) worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de wetgeving van Engeland en Wales.
  • Als u een consument bent, profiteert u van alle dwingende bepalingen van de wet in uw land van verblijf. Niets in subclausule 18.1 hierboven neemt uw rechten als consument om op die bepalingen te vertrouwen weg of vermindert deze.
  • Bent u een consument, dan vallen alle geschillen, controverses, procedures of vorderingen tussen u en ons met betrekking tot deze Algemene Voorwaarden, of de relatie tussen u en ons (hetzij contractueel of anderszins), onder de jurisdictie van de rechtbanken van Engeland en Wales.
  • Bent u een bedrijf, dan vallen alle geschillen met betrekking tot deze Algemene Voorwaarden, de relatie tussen u en ons, of zaken die daaruit voortvloeien of daarmee verband houden (hetzij contractueel of anderszins), onder de exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Engeland en Wales.


Klarna


  • In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, wij bieden u de volgende betalingsopties. Betaling dient te worden gedaan aan Klarna:
  • Betaal in 3
  • Betaal binnen 30 dagen

Meer informatie en de gebruiksvoorwaarden van Klarna vindt u hier hierAlgemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie in Privacyverklaring van Klarna.